KPN ÉÉN

KPN ÉÉN

Terug naar Cloud telefonie

Cloud telefoniedienst op het betrouwbare KPN-netwerk: één omgeving voor vast en mobiel, één geïntegreerde, één aanspreekpunt

Internet, vaste telefonie, televisie en mobiel regelt u goed met KPN ÉÉN MKB. Welke producten en diensten hebt u wel of niet nodig? In overleg met u stellen wij zelf een pakket op maat samen. Van enkel mobiele abonnementen tot een compleet, breed pakket diensten met aantrekkelijke combinatiekortingen: dit kan bij KPN ÉÉN. Wij adviseren wij u naar het gewenste resultaat. Beheren kunt u zelf met de gebruiksvriendelijke MijnGesprek App. En lukt dat even niet, dan kunt u bouwen op onze klantenservice.

KPN ÉÉN MKB optimaliseert de connectiviteit van uw organisatie.

Vraag een adviseur

 

Aanvullende diensten

Koppeling met CRM

U kunt uw vaste of mobiele telefonie-verbinding koppelen aan uw CRM-systeem. Zo kunt u gesprekken automatisch koppelen aan klantgegevens.                   

Extra Veilig Internet

Met zakelijk internet via KPN ÉÉN MKB is uw cybersecurity op orde. Als abonnee krijgt u standaard Extra Veilig Internet met 24/7 service. Hiermee is al uw internetverkeer direct beter beveiligd. Met aanvullende security-opties van RSE zijn uw devices (nog beter) beveiligd tegen spyware, ransomware, cyberaanvallen en datalekken.

4G Back-up

Met 4G back-up blijft u online, ook als het internet een keer uitvalt. Bij storing schakelt uw router snel en automatisch over op het supersnelle mobiele 4G-LTE netwerk van KPN. Zo is uw organisatie optimaal beschermd tegen kostbare internetstoringen. U voorkomt, omzetverlies, gemiste deadlines, boetes of ontevreden klanten. Bij KPN ÉÉN MKB internet is 4G Back-up standaard inbegrepen.

Pinnen in de Zaak

Met Pinnen in de Zaak van KPN kunnen uw klanten altijd snel en veilig met pin betalen. Uw pinautomaat maakt gebruik van een gecertificeerde, beveiligde KPN-verbinding. Uw klanten kunnen snel betalen en u hebt minder last van pinstoringen. Pinnen in de Zaak is een aanvullende dienst van KPN ÉÉN MKB.

Callcenter en receptie

Met KPN ÉÉN MKB kunnen wij uw callcenter of receptie professioneel inrichten. U kunt uw bedrijfssoftware zoals CRM en ERP koppelen, agenda’s beheren en gesprekken opnemen. Of u nu een vaste receptionist heeft of niet, uw eigen frontdesk inrichting is heel gemakkelijk met KPN ÉÉN MKB. Doorverbinden naar vast of mobiel, keuzemenus, wachtrijen & -muziek en voicemails: het is allemaal heel gemakkelijk in te richten en te wijzigen, exact zoals u wenst. En met de uitgebreide licentie van KPN ÉÉN MKB Receptie Software kunt u ook wachtrijen managen en meerdere gebruikersprofielen aanmaken.

Vast op mobiel bellen

Altijd bereikbaar op één vast nummer: KPN ÉÉN MKB maakt u flexibel bereikbaarl. Eén vast telefoonnummer straalt professionaliteit uit naar uw klanten en maakt het voor u zelf gemakkelijk. Want u bent vanaf dat ene nummer bereikbaar op al uw apparaten. Ook zaken als doorverbinden, keuzemenu’s, wachtrijen en voicemails richten hiermee allemaal vlekkeloos voor u in. Vast op mobiel bellen beheert u als gebruiker eenvoudig zelf in de KPN ÉÉN  app

Onbeperkt Vast Bellen

Met pakket Onbeperkt Vast Bellen belt u onbeperkt naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland. De kosten van internationaal bellen en voor bellen naar servicenummers brengen wij gespecificeerd in rekening.

Vrijblijvend advies aanvragen

Bekijk ook

Vodafone One Net Enterprise

Vodafone One Net Enterprise

Altijd en overal bereikbaar: één veilige, stabiele & toegankelijke online omgeving voor vast & mob…
 

Binnen 10 minuten weten welke oplossingen bij uw bedrijf passen?

Doe gratis onze keuzewijzer

Start de keuzewijzer 

Wilt u een totaaloplossing voor uw zakelijke telefonie & ICT?