Terug naar Blog
Vaste & mobiele telefonie & ICT Aardema Zorggroep
29
jun

Vaste & mobiele telefonie & ICT Aardema Zorggroep

Service, flexibiliteit, snel schakelen en probleemoplossend vermogen zijn de belangrijkste pijlers onder de relatie van Aardema Zorggroep met RSE telecom & ICT.

Lees verder
Totaal oplossing

Service, flexibiliteit, snel schakelen en probleemoplossend vermogen zijn de belangrijkste pijlers onder de klantrelatie van Aardema Zorggroep met RSE telecom & ICT. De acht bedrijven tellende groep heeft mobiele en vaste telefonie plus ICT collectief geregeld. Alles is centraal ondergebracht bij RSE.

Moderne Werkplekken

Zo werken alle medewerkers online via RSE Moderne Werkplekken. Of medewerkers nou thuis werken, ambulant zijn of op een vaste locatie werken, het veilige en snelle bedrijfsnetwerk is altijd en overal goed bereikbaar. “Zo vind ik het zelf prettig om te kunnen werken als ik op reis of op vakantie ben. Gewoon even elke dag de mail bijhouden, zodat er bij terugkomst geen stapels liggen. Met Moderne Werkplekken lukt dat altijd en overal”, zegt directeur Jan van den Berg van Aardema Zorggroep.

Persoonlijk betrokken

Van den Berg kent RSE-medewerker Jordi Heins al vele jaren, uit de tijd dat beiden nog voor andere organisaties werkten: “Jordi is al vele jaren mijn eerste aanspreekpunt als het aankomt op telefonie en ICT. Ik doe nooit tevergeefs een beroep op hem, kan dag en nacht bij hem aankloppen in geval van nood. Jordi toont zich altijd persoonlijk betrokken. Is er een probleem, dan zorgt hij ervoor dat het wordt geregeld.” De communicatie binnen Aardema Zorggroep en RSE gaat voornamelijk via Wilco Aardema en Jordi Heins en dit is een geoliede machine.

Hosted telefooncentrale

Aardema Zorggroep bracht in eerste instantie de ongeveer veertig mobiele nummers binnen de organisatie via RSE onder in een collectief abonnement van Vodafone. Dit functioneert naar volle tevredenheid. Vervolgens klopte de zorggroep bij ons aan voor vaste telefonie en ICT. Via de moderne RSE Connect hosted telefooncentrale met  diverse unieke functionaliteiten belt de klant nu met Panasonic en Yealink toestellen via het RSE Connect platform.

Flexibel en snel opschalen

Aardema Zorggroep is een dynamische, groeiende organisatie. Daarom moeten de telefonie- en ICT-oplossingen flexibel en snel op te schalen zijn. Is er bijvoorbeeld sprake van de opening van een nieuwe locatie, dan moeten telefonie en aansluiting op het bedrijfsnetwerk op korte termijn en eenvoudig te realiseren zijn: “Wat ik ook van groot belang vind, is dat wij zelf eigenaar zijn van onze communicatie. Het is via RSE ondergebracht bij Vodafone, maar blijft ons eigendom.”

Klanttevredenheid

Zoals gezegd is Van den Berg zeer te spreken over de persoonlijke betrokkenheid van zijn vaste relatiebeheerder: “Verder neemt RSE ons de zorg van communicatie met grote partijen als Vodafone, Microsoft en KPN uit handen. Ook dat bevalt mij zeer. De telefonie en ICT functioneren prima. En het team van RSE bestaat uit veelal mensen die aanzienlijk jonger zijn dan ik: jonge, gretige professionals, dat vind ik heerlijk om mee te werken!”

MEER WETEN?

Wilt u een totaaloplossing voor uw zakelijke telefonie & ICT?