Terug naar Blog
Nieuwe telefooncentrale, -toestellen en netwerk voor Daniels Smart Energy
21
feb

Nieuwe telefooncentrale, -toestellen en netwerk voor Daniels Smart Energy

Daniels Smart Energy verhuisde van Annen naar Gieten. Het bedrijf maakte van de gelegenheid gebruik om daarbij niet alleen te verhuizen, maar ook gelijk over te stappen op een nieuwe telefooncentrale en een nieuwe netwerkaanbieder. Het bedrijf vroeg RSE om de verhuizing en upgrade van telefoon en ICT in goede banen te leiden.

Lees verder
Cloud telefonie en Internet

Groei

"Onze organisatie groeit", vertelt Anita Groen van Daniels Smart Energy. "Daarom zijn wij verhuisd naar een ruimer onderkomen. Ook was deze groei er de oorzaak van dat onze telefooncentrale verouderd was en te weinig mogelijkheden kende.” Bij de verhuizing maakte Daniels Smart Energy ook de overstap van het Ziggo-netwerk naar KPN ÉÉN: “Daarvoor hebben wij gekozen op advies van RSE omdat KPN een voor ons aanzienlijk aantrekkelijker pakket te bieden had.” 

Over Daniels Smart Energy

Daniels Smart Energy is een adviesbureau dat door middel van advisering en projectmanagement met name Noordelijke MKB-ondernemingen helpt bij realisatie van duurzame-energieinstallaties. Hierbij kijkt het bureau vooral naar bedrijfseconomische optimalisatie. Als onafhankelijk adviesbureau brengt Daniels Smart Energy zelf geen installaties aan de man. Het bureau begeleidt klanten van concept tot ingebruikname.

Meer doorschakelmogelijkheden

De medewerkers van Daniels Smart Energy zijn veel op pad. Daarnaast werken mensen - zeker in coronatijd - zo veel mogelijk thuis. Uit die ontwikkeling ontstond de wens om de doorschakelmogelijkheden soepeler te maken. Anita: "De nieuwe Yealink zorgt voor een telefonie-omgeving met meer functionaliteiten. Zo is schakelen tussen onze vaste en mobiele nummers nu veel eenvoudiger.”

Tevreden klant

Daniels Smart Energy is al vele jaren klant bij ons. “RSE regelt onze zaken altijd snel en goed”, vertelt Anita. “Daarom was het voor ons niet meer dan vanzelfsprekend om RSE ook voor deze operatie te benaderen. En ook nu werd het weer uitstekend geregeld. Zo is het natuurlijk lastig om in coronatijd trainingen te geven om nieuwe systemen te leren kennen. Desondanks gaf RSE ons uitstekend uitleg over het gebruik en de mogelijkheden van onze nieuwe centrale. Ook de verhuizing liep soepel. Wij zijn een tevreden klant.”

MEER WETEN?

Wilt u een totaaloplossing voor uw zakelijke telefonie & ICT?