Terug naar Blog
Nieuwe telefooncentrale met stabiel en veilig ICT netwerk voor CAS Automaterialen en Autoschade
23
nov

Nieuwe telefooncentrale met stabiel en veilig ICT netwerk voor CAS Automaterialen en Autoschade

CAS Automaterialen & Autoschade in Coevorden blijft groeien.  Onder meer enkele overnames, opening van een tweede vestiging in Emmen, toename van de omzet en verdere automatisering van bedrijfsprocessen zorgden voor een toegenomen behoefte aan bandbreedte en een veilig en stabiel netwerk voor beide vestigingen.  

Lees verder
Totaal oplossing

Vraag van de klant

Bij de opening van de nieuwe vestiging in Emmen wilde CAS één veilig en stabiel bedrijfsnetwerk voor de hele organisatie. Mede door de toenemende vraag naar bandbreedte was het  ICT-netwerk van vestiging Coevorden al toe aan een upgrade, die behoefte zou met het nieuwe bedrijfsnetwerk nog sterker worden. Bovendien was de verouderde telefooncentrale van  vestiging Coevorden gevoelig voor storingen.

Waarom RSE telecom & ICT?
CAS Automaterialen & Autoschade is vanuit Coevorden al vier jaar klant van RSE telecom & ICT. De samenwerking bevalt van beide kanten goed. Daarom was het voor directeur Henk Geerts van CAS eigenlijk logisch om voor deze nieuwe uitdagingen wederom een beroep te doen op RSE.

Oplossingen

Vestiging Coevorden is met haar gloednieuwe Vodafone 10MB glasvezelverbinding klaar voor de toekomst. Het geïntegreerde bedrijfsnetwerk is een VPN-verbinding. Dit virtual private network werkt via internet, maar is alleen toegankelijk voor beide vestigingen van CAS en hun medewerkers. Op vestiging Coevorden is een gloednieuwe Panasonic NCP1000 telefooncentrale geïnstalleerd, waarvan via het VPN-netwerk door de hele organisatie gebruik kan worden gemaakt. Dit bespaarde een investering in een telefooncentrale voor vestiging Emmen.

Resultaat

Net als in het verleden is directeur Henk Geerts van CAS prima te spreken over de efficiënte, financieel transparante en stabiele oplossingen die wij hen boden. “RSE stelt zich altijd op als een  integere en vertrouwelijke sparringpartner. Dankzij onze constructieve samenwerking zijn de resultaten ook deze keer weer kwalitatief hoogwaardig en toekomstbestendig. Over de eerste  oplossing die RSE ons vier jaar geleden bood, zijn wij nog altijd zeer tevreden. Bovendien hebben wij ervaren dat RSE altijd klaar staat voor haar klanten. Dat is voor ons van groot belang, RSE maakt het waar.”  

Over CAS Automaterialen en Autoschade

CAS Automaterialen en Autoschade is al meer dan veertig jaar een begrip in Zuidoost-Drenthe. Het bedrijf begon in 1973 in Coevorden als inkooporgaan van onderdelen en banden. In de loop der jaren groeide CAS uit tot een volwaardige totaalgrossier in auto-onderdelen, banden en werkplaatsequipment en een uiterst modern uitgerust autoschadeherstelbedrijf. In 2012 nam CAS  Autoschade alle activiteiten van Sanders Autoschade in Emmen over en twee jaar later GEA Autoschade in diezelfde plaats. De bedrijfsactiviteiten in Emmen zijn ondergebracht in één, nieuw  pand van waaruit CAS haar klanten goed en professioneel van dienst is. CAS Autoschade biedt vakkundig schadeherstel voor vrijwel alle verzekeringsmaatschappijen en een groot aantal autobedrijven in de regio.

 

Wilt u een totaaloplossing voor uw zakelijke telefonie & ICT?