Terug naar Blog
Nieuwe bedrijfsomgeving in de cloud voor Laudermarke Group
07
sep

Nieuwe bedrijfsomgeving in de cloud voor Laudermarke Group

Binnen drie jaar groeide de Laudermarke Group van 5 naar 25 medewerkers. De explosieve groei van deze specialist in ledverlichting voor de landbouw vroeg om professionalisering van de digitale bedrijfsomgeving en telefonie. Laudermarke Group nam RSE telecom & ICT in de arm voor een schaalbare en eenvoudig te managen totaaloplossing.

Lees verder
Cloud telefonie en Internet

Innovatief en uniek

Hogere lichtopbrengst en de beste lichtkleur die medewerkers in de landbouw optimaal zicht geven tijdens het werken in de duisternis. Dit innovatieve concept levert Laudermarke Group een unieke marktpositie op. Het in Ter Apel opgerichte bedrijf heeft inmiddels vestigingen in vijf landen, naast Nederland ook in Duitsland, Polen, Denemarken, Noorwegen en Frankrijk. In enkele jaren tijd maakte het bedrijf naam met een gepatenteerd niche-product. Vervijfvoudiging van het personeelsbestand binnen drie jaar was het gevolg.

Organisatieontwikkeling

Sterke groei vraagt om passende organisatieontwikkeling. De digitale bedrijfsomgeving speelt daarbij een belangrijke faciliterende rol. “Wij hadden behoefte aan één bedrijfsomgeving met een betrouwbare back-up voor de medewerkers van onze diverse internationale vestigingen”, vertelt bedrijfsleider Jan Bouwers. “Als leverancier zochten wij een partner die oplossingsgericht is, een partij die ervoor zorgt dat het werkt zonder dat wij er omkijken naar hebben.”

RSE Moderne Werkplek

“Wij benaderden verschillende partijen”, zegt Bouwers. “RSE kwam met een oplossing die ons aansprak: RSE Moderne Werkplek op basis van Microsoft 365. Hiermee kunnen onze medewerkers overal en altijd werken op elk apparaat. Het bedrijfsnetwerk is betrouwbaar, snel en de veiligheid is optimaal. Ook kunnen onze mensen zo slimmer samenwerken en communiceren. Het was de enige oplossing in de cloud die ons werd geboden.”

Ook wilde Laudermarke Group gaan bellen via internet, onder meer vanwege de mogelijkheden die dit biedt qua doorverbinden. Op basis van de wensen kwam RSE uit bij KPN1: “Deze totaaloplossing biedt de faciliteiten die wij nodig hebben, is schaalbaar en heeft een zeer gunstige prijs-kwaliteitverhouding.”

Klanttevredenheid

Bouwers is positief over de samenwerking met RSE: “De lijnen zijn kort en de medewerkers zijn goed en snel bereikbaar. Ook denken ze goed met ons mee. De communicatie is duidelijk en afspraak is afspraak. Met deze oplossing zijn wij klaar voor de toekomst. En daarmee zijn wij heel tevreden.”

Wilt u een totaaloplossing voor uw zakelijke telefonie & ICT?