Datema Nautical safety kiest voor Siemens telefooncentrale met integratie Microsoft Outlook en Voice over IP

Datema Nautical safety kiest voor Siemens telefooncentrale met integratie Microsoft Outlook en Voice over IP

Terug naar Projecten

Datema Nautical safety is een vooruitstrevend bedrijf gespecialiseerd in veiligheid en navigatiebenodigdheden voor de scheepvaart. 

Het verouderde systeem belemmerde nieuwe ontwikkelingen voor de zakelijke dienstverlening van Datema. RSE telecom & ICT bood de oplossing.

Oplossing

Een Siemens Openscape telefooncentrale met outlook integratie en synchronisatie met de smartphone. De locatie in Rotterdam is verbonden binnen het eigen netwerk doormiddel van een koppeling via voice over IP. Door het veelvuldig gebruik van mobiele telefonie naar de binnendienst is het een kosten voordeel om dit te integreren met de vaste telefonie.

Bereikt resultaat

Volledige integratie tussen binnen- en buitendienstmedewerkers met Microsoft Outlook. Onderling gratis bellen voor vaste telefonie en mobiel, vice versa. Niet alleen een beheersbare VoIP telefooncentrale maar ook de zakelijke dienstverlening zoals gewenst.

Bekijk ook

Microsoft 365 & Giganet Installatiebedrijf Mulder - RSE telecom & ICT

Microsoft 365 & Giganet Installatiebedrijf Mulder - RSE telecom & ICT

Het ICT-netwerk van Installatiebedrijf Mulder was onwerkbaar verouderd. RSE loste de problemen op met Moderne Werkplekken en Giganet van Vodafone & Ziggo