KPN ÉÉN.
Internet, vaste telefonie, televisie én mobiel regelt u goed met KPN ÉÉN MKB. Eén omgeving voor vast en mobiel en één aanspreekpunt. Beheer doet u eenvoudig zelf met de gebruiksvriendelijke MijnGesprek App. Lukt dat even niet? Dan kunt u uiteraard bouwen op onze 24/7 klantenservice.

Deskundig advies
Eén aanspreekpunt en één omgeving
Pakket op maat
Bijbehorende gebruiksvriendelijke app
Ontdek de aanvullende diensten van KPN ÉÉN.
KPN ÉÉN MKB optimaliseert de connectiviteit van uw organisatie.

Extra Veilig Internet
Met zakelijk internet via KPN ÉÉN MKB is uw cybersecurity optimaal. Als abonnee krijgt u standaard Extra Veilig Internet met 24/7 service. Hiermee is al uw internetverkeer direct beter beveiligd. Met de aanvullende security opties van RSE telecom & ICT zijn uw devices nóg beter beschermd tegen cybercriminaliteit.
Koppeling met CRM
U kunt uw vaste of mobiele telefonieverbinding koppelen aan uw CRM-systeem. Zo kunt u gesprekken automatisch koppelen aan klantgegevens.
Callcenter en receptie inrichting
Met KPN ÉÉN MKB kunnen wij uw callcenter of receptie professioneel inrichten. U kunt bedrijfssoftware zoals CRM koppelen, agenda's beheren en gesprekken opnemen. Of u nu een vaste receptionist heeft of niet, uw eigen frontdesk inrichting is heel gemakkelijk met KPN ÉÉN MKB.
Binnen een paar klikken weten welke oplossingen bij uw bedrijf passen?

