RSE telecom & ICT wint 'Customer Success Partner of the Year 2024'!

Nadat we vorig jaar Best Smarter Working Growth Partner of the Year zijn geworden tijdens het Vodafone Business Partner of the Year event, hebben we dit jaar weer een mooie prijs in ontvangst mogen nemen. Tijdens dit event, dat plaatsvond in het prachtige Paleis het Loo, is RSE uitgeroepen tot Customer Success Partner of the Year 2024! 

Bij RSE staat de klant voorop, we handelen dan ook altijd volgens het RSE DNA: "behandel je klant zoals je zelf behandeld wilt worden." Deze benadering wordt weerspiegeld in het grootste compliment dat we kunnen ontvangen, namelijk de hoogste klanttevredenheidsscore uit klantbeoordelingen!

Lovende woorden.

Ook uit het juryrapport blijkt dat RSE goede zaken heeft gedaan. Vodafone laat weten: "In het NPS onderzoek laat RSE een bovengemiddelde score zien waaruit blijkt dat zij klanten in het Noorden van Nederland écht centraal stellen." Daarnaast worden er twee kenmerkende open antwoorden uit het NPS onderzoek uitgelicht. Zo wordt er gezegd: "Kleinschalig en betrokken, we zijn nog echt klant." en "Goed contact, proactief met jaarlijkse afspraak en tussen evaluatie. Proactief advies over te nemen stappen met abonnementen." 

Deze mooie woorden laten opnieuw de toewijding van RSE aan klanttevredenheid en hun voortdurende inspanningen om de best mogelijke service te bieden zien. Het is een fijne bevestiging van het harde werk en de inzet van het hele team om ervoor te zorgen dat elke klant zich gewaardeerd voelt en zo goed mogelijk wordt geholpen. 

Uiteraard blijven wij ons ook de komende jaren optimaal inzetten om onze klanten te ondersteunen en te voorzien van de beste oplossingen. Samen zorgen we voor groei en mooie successen!