Lever uw Out-of-Office melding voor de feestdagen aan! Lever uw Out-of-Office melding voor de feestdagen aan!

Lever uw Out-of-Office melding voor de feestdagen aan!

Terug naar Nieuws

Tijdens de feestdagen hebben organisaties vaak aangepaste openingstijden. Tijdens de afwezigheid van uw organisatie is het mogelijk om de Out-of-Office functie op uw e-mail te activeren. 

Met deze functie weten uw contacten wanneer ze antwoord kunnen verwachten op hun mail. Hiervoor kunt u een standaard melding gebruiken, maar in veel gevallen is het beter om er een persoonlijke boodschap van de maken.

Let op: lever uiterlijk 14 april uw Out-of-Office melding aan.

Meld hier uw Out-of-Office tekst aan


Bekijk ook

Microsoft Office365 back-ups

Microsoft Office365 back-ups

Vraag uzelf eens af hoe u uw back-ups van Microsoft 365 heeft geregeld. Heeft u controle over al uw …
 

Binnen 10 minuten weten welke oplossingen bij uw bedrijf passen?

Doe gratis onze keuzewijzer

Start de keuzewijzer 

Wilt u een totaaloplossing voor uw zakelijke telefonie & ICT?