Lever uw Out-of-Office melding voor de feestdagen aan! Lever uw Out-of-Office melding voor de feestdagen aan!

Lever uw Out-of-Office melding voor de feestdagen aan!

Terug naar Nieuws

Tijdens de feestdagen hebben organisaties vaak aangepaste openingstijden. Tijdens de afwezigheid van uw organisatie is het mogelijk om de Out-of-Office functie op uw e-mail te activeren. 

Met deze functie weten uw contacten wanneer ze antwoord kunnen verwachten op hun mail. Hiervoor kunt u een standaard melding gebruiken, maar in veel gevallen is het beter om er een persoonlijke boodschap van de maken.

Let op: lever uiterlijk 14 april uw Out-of-Office melding aan.

Meld hier uw Out-of-Office tekst aan


Bekijk ook

Lever uw meldtekst voor de feestdagen aan!

Lever uw meldtekst voor de feestdagen aan!

Tijdens de feestdagen hebben organisaties vaak aangepaste openingstijden. Vergeet daarom niet om uw …
 

Binnen 10 minuten weten welke oplossingen bij uw bedrijf passen?

Doe gratis onze keuzewijzer

Start de keuzewijzer 

Wilt u een totaaloplossing voor uw zakelijke telefonie & ICT?