Beheer en ondersteuning

Kwaliteit van ICT support

De Service van RSE telecom & ict

Onze producten en diensten moeten functioneren. Daarom staan wij voor u klaar als u ons nodig hebt. De service van RSE telecom & ict is persoonlijk en direct: onze medewerkers kennen onze klanten en onze klanten kennen onze medewerkers. De medewerkers van RSE telecom & ict denken in oplossingen. Dat zijn zij zo gewend. Uw wens is onze uitdaging. Wat er ook aan de hand is, wij lossen het voor u op. Met een vriendelijk woord, een hartelijke glimlach en altijd duidelijkheid over de oplossingen die wij voor ogen hebben.

Meer informatie

Kwaliteit van ICT support

Voor optimale betrouwbaarheid en functionaliteit van uw netwerken investeren wij veel in de kwaliteit van onze netwerk- en systeembeheerders. Deze kwaliteit is gewaarborgd met uiteenlopende certificeringen.

Onze serviceafdeling verleent op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur ICT support en garandeert service binnen vier uur.

  • - Het aannemen en registreren van alle gemelde storingen en verzoeken
  • - Het onderzoeken van gemelde storingen en incidenten
  • - Het oplossen van incidenten zo mogelijk op afstand en anders desgewenst zo snel mogelijk op locatie
  • - Communicatie over de status van incident of storing en de voortgang en het oplossen ervan richting u.

Wij bieden standaard support op afstand. Lukt dat niet, dan is support op locatie ook mogelijk. Wij bieden deze service tijdens kantooruren en – mits noodzakelijk voor uw bedrijfsvoering – ook buiten kantooruren.

Support op afstand via Teamviewer

Heeft u vragen over uw hardware of software? of loopt u tegen problemen aan? Veel antwoorden en oplossingen kunnen wij bieden met support op afstand. Wij helpen u snel en in veel gevallen kost het geven van een antwoord of het bieden van een oplossing niet veel tijd. Met Teamviewer geeft u ons toestemming om via een met een wachtwoord beveiligde verbinding op afstand op uw beeldscherm mee te kijken en waar nodig, direct aanpassingen te kunnen maken in uw systeem. En is het klaar, dan verbreken wij de verbinding. Voor een volgende keer gebruik van Teamviewer is een nieuw wachtwoord en opnieuw uw uitdrukkelijke toestemming nodig.

Om ons toestemming te geven om via Teamviewer met uw computer of netwerk aan de slag te gaan, moet u zelf het initiatief nemen. De eerste stap is dat u een van onze medewerkers belt via tel. 050-2071200. Klik vervolgens hiernaast op de groene banner als u werkt met een pc of laptop met Microsoft Windows of op de blauwe banner als werkt met een Apple.  

Welkom bij onze Servicedesk.

U wilt technische hulp via:

Telefoon
E-mail

Hoe kun u contact met ons opnemen?

Sluiten

Sluiten

Mobiele telefonie

Heeft u een technische vraag over Mobiele Telefonie?

Bel ons op: 050 2071210

Vaste telefonie

Heeft u een technische vraag over Vaste Telefonie?

Bel ons op: 050 2071220

ICT

Heeft u een technische vraag over ICT?

Bel ons op: 050 2071230

Algemeen

Heeft u een algemene / commerciële vraag?

 

Groningen050 - 207 12 07
Emmen0591 - 612 212
Winschoten0597 - 413 055

Misschien ook interessant voor u:

Werkplekondersteuning

Werkplekondersteuning

RSE Werkplekondersteuning helpt bij al uw computerproblemen. Onze ICT-serviceafdeling onderzoekt waar het probleem zit en lost het op afstand voor u op. 

Voor een vast bedrag per werkplek per maand bent u verzekerd van support en ondersteuning bij onder meer storingen en problemen met updates, hardware en software. Wij staan u gegarandeerd terzijde en zorgen ervoor dat alles zo snel mogelijk weer werkt zoals u het wenst.

RSE Online Werkplek

RSE Online Werkplek

RSE Online Werkplek is uw werkplek in de cloud. Vanaf elke internetverbinding ter wereld maken uw medewerkers via cloud computing gemakkelijk contact met uw uitstekend beveiligde werkomgeving. Overal hebben zij toegang tot hun documenten, softwareapplicaties en gegevens. En dan maakt het niet uit of zij werken met een pc, laptop, tablet of smartphone. 

Microsoft office 365

Microsoft office 365

Microsoft Office 365 is een uitkomst voor elke professional. Want je hebt als zakelijk gebruiker altijd de beschikking over de nieuwste software. Daarnaast werk je met Office 365 in de cloud, met alle voordelen van dien op het gebied van veiligheid, stabiliteit en betrouwbaarheid. Office 365 bestaat uit de programma’s Excel, PowerPoint, Word, OneNote, Outlook, Access, Publisher, OneDrive en Skype en is compatible met zowel Windows als Apple. 

De volgende bedrijven gingen u voor

Bedrijfszekere en toekomstbestendige ICT-oplossing voor Koolen Autoberging Emmen

Telecommunicatie en internet zijn van cruciaal belang in het dagelijks werk van Koolen Autoberging Emmen.…

Lees meer

Upgrade telefonie, serverbeheer, datanetwerk en wifi bij verhuizing Bebeka Groningen

Bij de verhuizing van scheepvaartcoöperatie Bebeka naar het gloednieuwe pand aan het Taco Mesdaghplein 7 in Groningen, kreeg RSE telecom & ICT de opdracht om de IT-omgeving van deze coöperatieve aan- en verkooporganisatie voor de maritieme sector mee te…

Lees meer